Selamat Datang Ke Laman Web Surau Al-Muhajirin Apartment Julia, Bandar Baru Selayang Fasa 2B

Sunday, December 12, 2010

MAJLIS BERKHATAN 2010



KHATAN BERAMAI-RAMAI

Syukur Alhamdulillah,

Keadaan cuaca yang cukup baik pada 11-12-2010 (Sabtu), membolehkan program yang dirancang jawatankuasa surau Al-Muhajirin Pangsapuri Julia melaksanakan majlis khatan beramai-ramai dengan jayanya. Seramai 36 orang kanak-kanak bertuah diraikan dalam satu majlis anjuran surau Al-Muhajirin.

Keriangan jelas terpancar di wajah kanak-kanak yang terlibat dalam program ini ketika berarak dengan diiringi paluan kompang dan bunga manggar serta mandi beramai-ramai dengan air pancutan yang disediakan pihak Bomba dan Syabas.
 
Kesempatan ini ingin pihak jawatankuasa surau mengucapkan jutaan terimakasih kepada Adun Taman Templer (YBhg Dato’ Subahan Kamal) yang banyak menyumbang keewangan dalam merealisasikan setiap program yang dirancang. Kesudian beliau hadir pada majlis tahlil dan doa selamat amat dihargai warga penduduk Pangsapuri Julia.

Terimakasih juga kepada semua yang membantu jawatankuasa surau dan menyumbang dari segi tenaga, idea dan keewangan bagi melancarkan lagi program yang dirancang. Semoga Allah s.w.t. merahmati anda sekelian.

Tanpa fahaman politik akhirnya dapat kita memertabatkan surau untuk kebaikan penduduk Pangsapuri Julia ini. Seruan saya marilah kita bersama mengimarahkan surau kita.

Sekian, terimakasih.

Jawatankuasa Surau Al-Muhajirin

Adun Taman Templer memberi hadiah kepada peserta-peserta berkhatan

No comments:

Post a Comment